Crearea identităţii corporative a ÎM „Apă-Canal Cahul”

În octombrie 2012 a fost elaborat manual de identitate vizuală al ÎM „Apă-Canal Cahul”, care conţine un pachet de materiale corporative: logou, slogan, foi cu antet, cărţi de vizită, şabloane pentru  buletine informative, rapoarte şi contracte.

Cromatica „Apă-Canal Cahul” este verde şi albastru, ceea ce corespund filosofiei de care se ghidează întreprinderea: puritatea apei şi salubritatea mediului. Logoul este construit pe simbolul nufărului, care pe lângă faptul că aparţine Cahulul, face apel la apa de calitate şi efectele ei curative.

Culorile corporative „Apă Canal Cahul” şi logoul vor face uşor de recunoscut uniformele de serviciu ale celor 200 angajaţi ai companiei.

De asemenea, cu sprijinul Guvernului Germaniai, a fost elaborat site-ul ÎM „Apă-Canal Cahul”, www.apacanalcahul.md, care conţine informaţii utile pentru consumatori, buletine de calitate a apei, precum şi jocuri interactive, menite să educe o atitudine responsabilă faţă de problemele de mediu.

Accesaţi aici manualul de identitate vizuală.

Lansarea investiţiilor adiţionale din partea Guvernului Germaniei de care a beneficiat compania, 1 martie 2013